אין חוקים בתכשיטים: 3 טרנדים שוברי מוסכמות

בעולם התכשיטים המשתנה טרנדים באים והולכים, אבל יש דברים שעוברים בקלות את מבחן הזמן והקלאס.
היום נדבר על שלושה טרנדים שתפסו את תשומת ליבנו וגם את עיניהן של לא מעט פאשניסטות. משילוב של כסף וזהב, למראה השכבות שלעולם לא יאכזב, ועד לשילוב יצרתי של מגוון סגנונות שיעשו לנו טוב על הלב ויהוו סטייטמנט מאיתנו לעולם.

זהב לבן, זהב צהוב - שילוב משמיים

טרנד שממשיך להיות פייבוריט כמעט בכל תחום בזמן הוא השילוב בין זהב צהוב לזהב לבן. הקומבינציה הזו מאפשרת יצירה של תכשיטים ולוקים כוללים שהם מודרנים, אופנתיים ומשווים מראה של שפע וייחודיות.

התוצאה היא שילוב מושלם שמשמר לוק של יוקרה מצד אחד עם טאץ׳ מודרני מהצד השני.

מראה השכבות - קלאס באפס מאמץ

מראה ריבוי השכבות הפך למגמה פופולרית בעולם התכשיטים והוא מאפשר לכל אחת ואחד ליצור מראה שהוא גם דינמי וגם אישי. השכבות מאפשרות גמישות והתאמה, וכך מקלות על התאמת התכשיט לסגנון או אירוע כלשהו.
שרשראות דקות, תליונים גדולים, פריטים ״צ׳אנקיים״ יחד עם פיסים עדינים יותר - הכל ביחד ובבת אחת יוצרים ממד של עומק וייחוד.
סגנון השכבות משלב בין מספר שרשראות, צמידים או טבעות כדי להשיג אפקט מרהיב ומעניין מבחינה ויזואלית. איך תעשו את זה נכון? שחקו עם אורכים, מרקמים ועיצובים שונים כדי להשיג מראה שכבות יוקרתי ומודרני.

מיקס אנד מאץ׳: יצירתיות זה שם המשחק

אנחנו תמיד בעד ביטוי אישי, ואיזה מזל שאופנה ותכשיטים הם ה-מקום להביא את הסגנון האישי שלנו לידי ביטוי. שילוב של פריטים שונים ממגווןמ סגנונות יכול ליצור מאין סגנון חדש, אישי ואקלקטי. שילוב של חומרים, סגנונות, צבעים ומרקמים שונים יכול ליצור מראה שלם ומיוחד.

וינטאג׳ ומודרני, אפילו יקר וזול - המפתח הוא לקבל את עצמך מבחינת סגנון, טעם, יכולת, ובעיקר- לשבור את החוקים וכך להביא את עצמך לידי ביטוי באופן בלתי מתנצל ומלא יצירתיות.

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם