משרה חדשה - 12.10.24
Customer Success & Office admin
סטודיו רוגל יהלומים מחפש את האחת שתוביל את תחום שירות הלקוחות ותנהל את הצד האדמיניסטרטיבי שלנו!אנחנו מחפשיםCustomer Success & Office admin עם ניסיון מוכח, זאת שתהיה הפנים שלנו מול הלקוחות ותדאג לכל ההיבטים הניהוליים.
התפקיד כולל:
• הובלת תחום שירות הלקוחות בחברה תוך הטמעת שיפורים, נהלים ותהליכי עבודה.
• קבלת קהל בסטודיו - מתן שירות לקוחות פרונטלי (מסירה, איסוף, טיפול בתיקונים וכו׳)
•ניהול אדמיניסטרטיבי של הסטודיו - הפקת דוחות חודשיים, הזמנת ציוד, ניהול יומנים.
• טיפול בייצוא ובייבוא של החברה.
• אריזה הזמנות ותיאום משלוחים
• מענה וניהול הקשר עם לקוחות במדיות השונות
• הפקת אירועי חברה מעת לעת, ימי צוות וכו׳.
דרישות התפקיד:
• ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בסביבה ממוחשבת
• נסיון של שנתיים לפחות בעבודה עם לקוחות - שירות/מכירות - יתרון
• ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי- יתרון משמעותי.
• תודעת שירות גבוהה
משרה המוצעת היא משרה מלאה בבורסה ליהלומים ברמת גן ומיועדת לשני המינים.
על החברה:
סטודיו רוגל יהלומים - סטודיו לעיצוב ייצור ומכירה תכשיטי יהלומים מעוצבים. חברת בוטיק איכותית ששמה דגש על ההון האנושי לצד חתירה למצויינות.
הסטודיו ממוקם בבורסה ליהלומים ברמת גן
אנא שלחי קורות חיים למייל: sales@rogeldiamonds.co.il
בואי להכיר אותנו גם באינסטגרם rogel_diamonds@