סיפורי האהבה של לקוחות רוגל

סיפורי האהבה שלכם, הלקוחות שלנו, הם אחד הדברים שהכי ממלאים לנו את הלב.
הידיעה שאנחנו חלק מסיפור חיים, מאהבה שתמשיך מהנקודה הזו בזמן ולעוד עשרות שנים קדימה - היא מהדברים שמניעים אותנו בכל יום מחדש בסטודיו.

 וכמו שסיםור האהבה שלכם הוא נצחי - כך גם טבעת האירוסין שתלווה אתכם ואת המשפחה דורות קדימה.

גל ונוי

יש מקום רומנטי יותר להצעת נישואין מאשר פריז, עיר האורות? ועוד עם מגדל אייפל ברקע ומלא התרגשות של זוג אוהב שנמצא עכשיו על גג העולם? לא, אין.
זה שזכינו להיות חלק מרגעים כאלה בחיי הלקוחות שלנו, זו פשוט זכות.

ליאור ורננה

לא צריך הרבה כדי לראות את האור והאושר בעיניים של הזוג היפה והמאוהב הזה. מאחוריהם פרושים רגעי חיים מסיפור האהבה שלהם, ואנחנו זכינו להיות חלק ממנו. תמיד מרגש - בכל פעם מחדש!

אדיר ולידור

אדיר בחר ללידור טבעת מיוחדת ממש! הוא לא הלך על טבעת אירוסין ״נורמטיבית״, אלא על משהו מעט פחות מובן מאליו - טבעת פרינסס מיוחדת ויוקרתית.
במרכזה אבן רובי, וסביבה משובצים יהלומים שמבליטים את המראה המיוחד של האבן ושל הטבעת כולה.

דוד ושיר

המחשבה, ההשקעה, הארגון - הרצון לשמח, להפתיע, לחבק... מעכשיו ולתמיד.
הצעת הנישואין של דוד לשיר הייתה ככל הנראה מרגשת במיוחד, כי המבט שלהם בעיניים מצליח להסגיר זאת בקלות. ואנחנו? אנחנו בעיקר מתרגשות מהמעמד ומהידיעה שטבעת האירוסין שהכנו עבורם תלווה אותם ואת סיפור האהבה שלהם שנים ודורות קדימה.

יותם ואריאל

טיול, ניו יורק, פסל החירות מאחורה... ויש משהו סימלי בפסל החירות בזמן הצעת נישואין - היכולת שלנו לבחור את החירות הזוגית שלנו, את חירות חיינו.
זו המשפחה שכן בוחרים, בן או בת זוג ללכת איתם מעכשיו ואילך, ולהיות עמוד התווך של עצמנו ושל השני, אותו בחרנו מתוך אהבת אמת וחירות אמיתית.

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם