משאירות חותם - סיפורי הנשים ששינוי את חייכן

בשבוע שעבר, כמה ימים לפני יום האישה הבינלאומי, עלינו בעמוד האינסטגרם שלנו עם סדרה של פוסטים. כל פוסט מדבר על אישה אחרת שעשתה חיל בהסברה הישראלית בחודשים הקשים האחרונים. שלוש נשים, שלושה קולות - מטרה אחת

בנוסף, בפוסטים אלה ביקשנו מהעוקבות ומהעוקבים שלנו לשתף אותנו בסיפורים על נשים שתפסו מקום משמעותי בחייהם - שהיוו מקור השראה, שהשיגו הישג בולט, שהובילו שינוי…👇🏻
מתוך כל הסיפורים בחרנו סיפור אחד שמי שהעלתה אותו זכתה בזוג עגילים, אבל זה לא העיקר. העיקר הוא סיפורי הנשים האלה. ואת כולם אנחנו נביא כאן היום.

 

 

משאירות חותם

סיפורי הנשים ששינו את חייכן

בשבוע שעבר, כמה ימים לפני יום האישה הבינלאומי, עלינו בעמוד האינסטגרם שלנו עם שלושה פוסטים על נשים שעשו חיל בשנה האחרונה בתחום ההסברה הישראלית. רצינו שכל פוסט כזה יהיה גם פלטפורמה עבור העקובות והעוקבים שלנו לספר לנו על נשים משמעותיות בחייהם.

בכתבה זו נעלה את התגובות שקיבלנו ואת סיפורי הנשים שנתנו לא.נשים שסביבן השראה, עזרה, דחיפה וכוח.

אחותי היקרה והיחידה בעלת הלב החם והנתינה המלאה ניצלה בנס ושרדה את אסון תאונת הרכבת ברבדים.היא עפה 40 מטרים מקרון הרכבת והיא עברה ניתוחים רבים ושיקום ארוך בתל השומר.

הרופאים לא נתנו לה סיכוי והיא נלחמה בשארית כוחותיה כדי להמשיך לראות את ילדיה בחיים. היא למדה לחשוב מחדש, לכתוב, לדבר וללכת מחדש.היא עברה גם גירושים קשים לאחר התאונה. מה שמיוחד בה הוא האצילות שלה, האדיבות, הצניעות והנתינה המלאה ואהבה ללא תנאי לחלשים למרות כל מה שעברה ולמרות הנכות שלה.

תמיד מתנדבת בעמותות ובעזרה לחלשים. מהווה מודל וחיקוי להערצה לכל אחת ואחת. לביאה אמיתית במזל אריה 👑👑👑

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

"A girl should be two things: WHO and WHAT she wants"

Coco Chanel