יהלומים מטופלים

יהלום מטופל (או כפי שרבים קוראים לו משודרג) הינו יהלום אמיתי טבעי שנכרה במכרה יהלומים כמו כל היהלומים אולם עובר תהליך חיצוני נוסף לצרכי השבחה הנקרא: טיפול. 

היתרונות בקניית יהלומים מטופלים :

  1. בהשוואה ליהלום לפני טיפול- יהלום לאחר טיפול תמיד יראה טוב יותר.
  2. מחירי יהלומים מטופלים זולים משמעותית מיהלומים לא מטופלים , כך למשל יהלום 1 קראט בניקיון SI2 לא מטופל יהיה יקר משמעותית מיהלום 1 קראט בניקיון SI 2 מטופל.

החסרונות בקניית יהלומים מטופלים: 

  1.  הטיפול הינו התערבות במבנהו הפנימי של היהלום , ייתכן כי כעבור מספר שנים יהיה צורך לבצע חידוש לטיפול (לרוב במסגרת האחריות של החנות המוכרת).
  2. היהלומים המטופלים נחשבים פחותים משמעותית ב"מעמדם" בקרב היהלומנים הותיקים, ויש מעבדות גמולוגיות שאף לא יסכימו לדרג אותן. (GIA).
  3. מטבעם כיהלומים ברמת איכות נמוכה יותר מסתובבים בשוק יהלומים נחותים במיוחד בעלי דירוגי חיתוך ופרופורציה מאוד נמוכים אשר יאכזבו מאוד את בעליהם שכן הם לא ינצצו כלל. הקפידו לקנות גם יהלומים מטופלים במקום אמין ומסודר.

יהלומים מטופלים ? לא לכל אחד! אז למי כן?

טבעת אירוסין משובצת יהלום היא חלומה של כל אישה, בעיני יהלום מטופל הוא אלטרנטיבה למי שמחפש לקנות יהלום ממש גדול והתקציב לא מאפשר לו .. כך לדומגא מי שמחפש לקנות טבעת אירוסין חצי קראט ב-2000-3000 ש"ח .. או מי שמחפש לקנות טבעת יהלום משובצת יהלום 1 קראט ב- 6000-10000 ש"ח .. יהנו יותר מיהלומים מטופלים שכן בתקציבים אלו היהלומים הלא מטופלים שזמינים בשוק יהיו ברמת ניקיון וחיתוך נמוכים כל כך שיהלומים מטופלים יראו טוב בהרבה מהם.

באנגלית נקראים יהלומים מטופלים Clarity Enhanced והכוונה במדריך זה הם ליהלומים שעברו טיפול השבחה.

 

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם