מדריך למציאת מידת טבעת


יש לזכור כי בשיטות המדידה השונות מתקבלת הערכה, כל טבעת מורגשת מעט שונה על האצבע וכל בחורה אוהבת לענוד את הטבעת אחרת : יש כאלה שמעדיפות כי הטבעת תשב צפוף וכאלה שלא אוהבות להרגיש אותה כלל.

ככלל אצבע זכרו כי בעת קניה ברוגל יהלומים תינתן לכם האפשרות לבצע התאמת מידה נוספת לאחר קבלת הטבעת במידת הצורך, לשם כך נמליץ להגיע אלינו למדידה.

שיטות למציאת מידת טבעת:

שיטה 1 - והכי פשוטה! באמצעות אפליקציית Ring Sizer חינמית.
להורדת האפליקציה באייפון לחץ כאן.
להורדת האפליקציה באנדרואיד לחץ כאן.

שיטה 2 - באמצעות טבעת קיימת:
מניחים את הטבעת על סרגל ובודקים קוטר במילימטרים, השווה את המילימטרים שהתקבלו באמצעות הטבלה מטה.
לדוגמא הקוטר הפנימי בטבעת בתמונה למטה הינו 16.5mm ועל פי בדיקה בטבלה המידה של הטבעת היא 52.

שיטה 3 - באמצעות מדידת היקף האצבע:
באמצעות חוט או רצועת בד דקה עוטפים את האצבע ומניחים על סרגל- כך תקבלו את היקף הטבעת - מצאו את מידת הטבעת באמצעות הטבלה מטה 




רוצה לקנות טבעת בהפתעה אבל לא יודע את המידה שלה?
אתה לא לבד! רוב הגברים לא יודעים את התשובה לשאלה הזאת, וחוששים להרוס את ההפתעה..לפני שאתם רצים למדוד חשוב לנו לספר לכם כי גם אם תשדלו למדוד את הטבעת שהגנבתם מהמגירה, אין הכרח כי זו המידה הנכונה, לנשים יש נטייה לענוד טבעות על כל האצבעות, וייתכן כי הטבעת שברשותכם נענדת על אצבע אחרת, יש גם הבדל של לפחות מידה אחת בין ימין לבין שמאל.

מהסיבה הזאת בדיוק את כל טבעות האירוסין ברוגל אנו מייצרים במידה מעט יותר גדולה מהמידה הממוצעת כך שלרוב הטבעות שלנו מתאימות או גדולות על רוב הבנות. המקרה היחידי בו אנחנו נתעקש להתאים לכם מידה מראש הוא כאשר אתם חוששים כי הטבעת תהיה קטנה מדי, לקבל מתנה של משהו שלא ניתן לענוד זה מאכזב, ולכן .. נעבור שלב זה יחד ונעזור לכם להעריך את המידה מראש.

 

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם