כל הטרנדים 2022 בבורסת היהלומים הישראלית

בורסת היהלומים הישראלית במשך שנים הייתה טמונה לה ברמת גן מאחורי מעטה של מסתורין וחוסר נגישות, הכניסה לבורסה ליהלומים היתה אסורה לאורחים מבחוץ ושמורה רק לסוחרים ובעלי חנויות תכשיטים. 
יחד עם זאת, הכל משתנה וכך גם הבורסה.
היחס ליהלומים השתנה, וכעת הנגישות יהלומים ותכשיטי יוקרה השתפרה והם זמינים לקהל הרחב, וכך גם הבורסה.
 שלומית רוגל - הבעלים והמעצבת של המותג הכינה עבורכם 8 הטרנדים המדוברים ביותר בעולם תכשיטי היהלומים לשנת 2022
טרנד 1 - Let's Have an Ear Party 
לא עוד עגיל אחד בכל אוזן, נשות ישראל השקיעו בעצמן ובשנת 2021 חוררו את עצמן, חור שני, חור שלישי פירסינג, הליקס וטראגוס. בשנת  2022- הטרנד הוא ללא ספק לקשט את האוזניים בריבוי יהלומים, חישוק, סטאד וכוכב יחד הם לחלוטין הסטייל הנכון  והמדויק. 
Shlomit Rogel
אם בעבר פירסינגים רבים היו חלק מתרבות מחתרתית והיו רחוקים שנות אור מהלקוחות שרכשו יהלומים - כעת המצב השתנה, המורדים של אתמול בגרו, גבולות המסגרות חברתיות ותרבויות היטשטשו ובמותגי העלית ניתן למצוא גם עגילי יהלומים המתוכננים לענידה בחורים שניים/שלישיים, ובנקבים אחרים באוזיניים כגון הליקס (חלק העליון הסחוסי של האוזן) וטראגוס (החלק הקטן באוזן שבולט).  
הטרנד הזה הפך להיות חשוב ומורגש במיוחד ב״עידן הזום״, שבו כל מה שרואים על בן השיח הוא צווארון חולצה, עגילים ושפתון. 
וכן, עגילי יהלומים מרובים נראים בבירור ואוספים מחמאות גם דרך מסך המחשב. 
טרנד 2 - Stacking Jewelry 
אם בעבר המגמה היתה לענוד סטים תואמים של עגילים תליון וטבעת, כיום מעצבות היהלומים משאירות לכם את החופש לשלב את היהלומים שלכם כרצונכם. יהלומים לבנים עם יהלומים צבעוניים, צמידי זהב עם עור, ריבוי טבעות על יד ואפילו על אצבע אחת. מספר שרשראות באורכים שונים, ואפילו נולד לכך שם  - Stacking Jewelry כלומר תכשיטים ה״נערמים״ יחד. הוסיפו מה שתרצו לסט האהוב עליכם, החליפו תכשיטים בהתאם למצב רוח ולבגדים, שנו את עצמכם, ובאופן כללי -החוקים החדשים הם -שאין חוקים. 
Rogel Diamonds
טרנד 3 - EveryDay  Luxury 
יהלומים הם לא עוד תכשיטים לאירועים מיוחדיים, יהלומים הם תכשיטים לכל יום. וכל יום הוא יום נהדר ליוקרה. 
העיצובים הטרנדיים של היהלומים כבר לא מחייבים אותנו לאיפור ערב ותסרוקת, ואפילו להפך - מראה הקזו׳אל הלא מתאמץ הופך למושלם כשאר מתווספים לו יהלומים, כן - עם חולצת טי שירט וזקט שגדול עליך ב-2 מידות - פשוט כי ככה את רוצה. 
טרנד 4 - בנימה אישית
חריטת שמות הילדים ובני הזוג הם טרנד ותיק, אליו הצטרפו האותיות והמילים. 
הוסיפי את האות שלך, או את השם שלך לתכשיט, כל זאת הופך את התכשיט לייחודי, אישי ולכן בעל ערך. 
טרנד 5 - תכשיטי אמייל  
אין חוקים, זוכרים? 
יהלומים לא חייבים להיות משודכים רק לזהב, ובעת האחרונה אנחנו רואים הרבה שילובים של חומרים נוספים כגון חוטים, עור ואף אמייל לתכשיטי יהלומים. החומרים הללו מאפשרים לייצר תכשיטים ססגוניים בצבעים עזים.
טבעת יהלומים עם אמייל טרנד 6 - יהלומי מעבדה 
יהלום מעבדה הוא יהלום שנוצר בשיטה מלאכותית במעבדה, למרות שהוא אינו נדיר ואינו נולד בטבע תכונותיו הכימיות אינן שונות מיהלום אמיתי, ולפיכך נולד יתרון עיקרי במחיר. הדיון אודות הכדאיות של יהלומים אלה הוא ער מאוד, ברוגל אנו מאמינים שאם שמים שניה בצד את הדיון אם יש הבדל במוצר או לא, ההבדל עבור הצרכן הוא בעיקר בחוכמה בהשקעה, כעת מחירי יהלומי המעבדה הם עדיין גבוהים, וצפוים לרדת בעשרות ומאות אחוזים ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, וכך לא ירחק היום בו יהלום מעבדה ימכר בדוכן בקניון במחיר שווה לכל נפש , וההשקעה ״ החכמה״ ביהלום המעבדה תאבד מערכה בעוד שיהלומים אמיתיים תמיד ייחשבו נדירים ושומרים על ערכם למשך דורות. 
שלומית רוגל
טרנד 7 - יהלומים בכל גיל  
אם בעבר דיוקן הלקוח של תכשיטי היהלמיום נשא אפיון ברור - נשים מכובדות בגיל העמידה, דור המיליניאלס הצרכני לא פסח על התחום ותכשיטי יהלומים מוענקים כמתנות לבנות 30 ואפילו בנות 20 ובנות עשרה. 
רוגל יהלומים
טרנד 8 - תכשיטי גברים 
אולי הטרנד הבולט ביותר בזמן האחרון.. גברים רבותיי גברים. 
 גברים בתקופתנו הפכו לא פעם אובססיביים לעצמם בצורה טובה, הם מקדישים תשומת לב רבה למראה החיצוני שלהם ופשוט אוהבים (די בצדק) לפנק את עצמם.
בתכשיטי גברים עם יהלומים יש כמובן טרנדים נפרדים. בעיקרון, התכשיטים האלה יותר קפדניים ומינימליסטיים, ומכילים שילוב של חומרים כמו עור, זהב, אמייל וכן של צבעי יהלומים שונים - שחור ולבן.
טבעת יהלומים לגבר

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם