יום האישה הבינלאומי 2022

יום האישה החל ב -8 למרץ כל שנה עורר בי את החשק השנה לחגוג את האישה האמיתית

יום האישה החל ב -8 למרץ כל שנה עורר אצלנו ברוגל את החשק השנה לחגוג את האישה האמיתית.
כשם שהיהלומים האמיתיים הם אורגנים, וכל יהלום שונה - כך גם הנשים שהן הלקוחות של רוגל.
אני מתכבדת להציג בפניכן את הדוגמניות שלנו בקמפיין Real is Rare - לקוחות אהובות שלנו. נשים חזקות, מיוחדות ומוכשרות במיוחד.
שאלנו כל אחת מהנשים שהיגעו כמה שאלות. כמו שכל אחת מהן שונה, וכמו שכל יהלום הוא יחיד ומיוחד - גם התשובות שלהן היו מגוונות, מעניינות ומיוחדות. כל אחת בדרכה:

קרן פלג- כוריאוגרפית

״נעים מאוד. אני קרן פלג מרכוס, בת 45, ואני כוריאוגרפית. מתעסקת בריקוד כמעט כל חיי ואני מתה על זה.
אני אמא לשניים, בן ובת, נשואה באושר, והיום אני דוגמנית ליום אחד.״

קרן פלג מרקוס -   YOU ARE CREATIVE  
זה מתחיל בעבודה שלי שיש בה המון יצירתיות. אם זה נטו בריקוד - יצירת כוריאוגרפיות, להעביר רגשות וסיפורים דרך התנועה והגוף, ואם זה כל המסביב - עיצוב תאורה, במה, תלבושות, חשיבה מחוץ לקופסא… כל פעם צריך לחשוב ולחדש.
גם בחיים שלי אני מנסה כל הזמן לגלות דברים חדשים. עם הגיל, עם הקידמה, עם המשפחה שמתבגרת, הילדים… אני מרגישה את הרצון לחדש ולהיות כל הזמן יצירתית.
להתרגש ולמלא את החיים בדברים חדשים בכל יום מחדש - זה טעם החיים עבורי. אני לא רוצה להתקע במקום.”

ספרי לנו על סיפור על תכשיט אהוב במיוחד של רוגל ומה הוא גורם לך להרגיש:
״היה איזה יום שרציתי להתחדש בשרשרת (מראש אפילו לא חשבתי בואפן ספציפי על יהלומים)ֿ, ונזכרתי ברוגל. קפצתי לסטודיו ויצא שקניתי שרשרת שבמקור בכלל לא תיכננתי לקנות.
אז למה קניתי בכל זאת? פשוט כי כשענדתי אותה הרגשתי ״וואו״. אני נורא אוהבת תכשיטים שלא צועקים מרחוק. אני בן אדם מאוד צבעוני ובולט. רציתי משהו שיתחבר אליי אבל בעדינות, ברוגע, ביופי ובתחושה של קלאס.
השרשרת גרמה לי להרגיש כל כך טוב שפשוט הבנתי שזה מה שאני רוצה. הוספתי אליה שרשרת אות (עם האות K) - ומאז הן עליי ואני לא מורידה אותן לרגע.״

שרון דניאל - סייעת לילדים עם מוגבלויות

היי, אני שרון, בת 54 אמא ל-4 בנות, נשואה ועובדת כתומכת למידה בבית ספר לילדה עם שיתוק מוחין. אני מאוד אוהבת את העבודה שלי - היכולת שלי למנף, להרים ולעזור לאדם אחר היא משהו שחי בי. אני מיוחדת, דעתנית, בת טובה, אחות טובה, אמא טובה, אני חברה טובה, אני טוטאלית מאוד, יצירתית - אני אוהבת מאוד לפסל, לצייר… ואי אפשר לפספס את זה - לאורך גדר הבית שלי יש פסלי נשים שפיסלתי במו ידיי - ישובות, כל אחת שונה ומיוחדת - ממש כמו נשות העולם האמיתי (יחד עם פסל של הכלבה שלי).

 שרון דניאל - YOU ARE UNIQUE
“קודם כל - בתור ילדה אמא שלי תמיד קראה לי ״יוניק״. אני חשבתי שזה פשוט כינוי. עם השנים וכשבכר הבנתי אנגלית, הבנתי שיש משמעות למילה.

עכשיו אני גם יודעת, מבינה, מתחברת, ומרגישה את זה בעצמי - אני הולכת עם הדעות שלי בכל מקום, אין לי חשש, אני מתלבשת כמו שאני אוהבת. אני לפעמים שמנה, לפעמים רזה, לפעמים קצוצה… אני משתנה ואני אוהבת כל צורה שלי.
זה הייחוד שלי - שאני שלמה עם עצמי מאז ומעולם.״

ספרי לנו על סיפור על תכשיט אהוב במיוחד של רוגל ומה הוא גורם לך להרגיש:
״אנחנו ארבע בנות במשפחה, וההורים שלי רצו עוד בחייהם להעניק לנו מזכרת משותפת לכולנו. הם בחרו לתת לכל אחת מאיתנו את אותה שרשרת - כל אחת מאיתנו היא כמו יהלום (בשרשרת יש ארבעה יהלומים שכולם יחד הם קראט) - כל אחת היא חלק מהשלם שהוא אנחנו. שרשרת של כוח נשי.״

ברי - בעלת בית ספר למקצועות הביוטי ויזמית

״אני ברי, בת 30, בעלת שני סטודיואים בגדרה לתחום היופי, הציפורניים והקוסמטיקה.
יש לי עסק נפלא וצוות מדהים של נשים כבר שלוש שנים, ואני כל יום קמה בהתרגשות לקראת עוד יום של עבודה.

ברי, ספרי לנו - You R…
״I AM unstoppable ”
אני חד משמעית לא ניתנת לעצירה - מה שאני מציבה לעצמי כמטרה אני יודעת שאשיג.
אני תמיד שואפת תמיד ללכת קדימה, לצמוח, להיות הגרסה הכי טובה של עצמי, הכי חזקה שאפשר, וכל יום אני מתעוררת בתחושה שאני טובה יותר.
ככה אני גם יודעת שאני במקום הנכון. אני עושה מה שאני אוהבת ואני חושבת שכל אישה צריכה להגיע למקום שהיא אוהבת, ושהיא עושה את מה שעושה לה טוב.”

ספרי לנו על סיפור על תכשיט אהוב במיוחד של רוגל ומה הוא גורם לך להרגיש:
יש לי רומן קטן עם רוגל. אני ובן זוגי 10 שנים יחד, וכל מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא בקטע ל חתונות. לפני ארבע שנים הוא הפתיע אותי תוך כדי טיול בחו״ל. באותה תקופה לא האמנתי שתגיע הצעת נישואין. ברגע אחד הוא פשוט כרע ברך והוציא קופסא של רוגל. אני לא התבלבלתי ואמרתי לו ״קום, מה יש לך?!״ זה היה מפתיע ביותר. הוא פתח את הקופסא ובתוכה ראיתי טבעת יהלום פשוט מהממת, והתחלתי לבכות.
מאז אנחנו חיים יחד באושר ואהבה, וגם לקוחות קבועים של רוגל.

לאינסטגרם של ברי

בסיומו של יום הצילומים הנשי והנפלא הזה, התמלאנו כולנו תחושת גאווה.
גאווה נשית, תחושה של עוצמה משותפת, של עשייה מלאה ביופי וערך וכמובן - המון אהבה ללקוחות שלנו ולעשייה המתמשכת שלנו, שגם היא ברובה המכריע - נשי.
חברת רוגל מנוהלת על ידי צוות נשי - יצירתי, עוצמתי, לא מתפשר.. ממש כמו של הנשים שהיו יחד איתנו ביום הצילומים המיוחד שהפקנו יחד.
מוזמנות ומוזמנים לעקוב אחר כל ההתרחשויות אצלנו בעמוד, וכמובן גם לעקוב אחרי כל אחת מהנשים שהגיע לחגוג יחד איתנו.

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם

השאירו את הפרטים שלכם ויועצת היהלומים שלנו תחזור אליכם ותענה על כל שאלה שיש לכם